Blog kolonijny 2023r.

22.07.2023r.

Jedziemy nad morze po drodze odwiedzając Elbląg...

Dzisiaj obudziliśmy się bardzo wcześnie, aby wraz z naszymi przyjaciółmi wyjechać na wspaniałą przygodę. W autokarze świetnie się bawiliśmy przy muzyce oraz graliśmy w wiele gier wymyślonych przez wychowawców. Zobaczyliśmy piękny Elbląg gdzie zwiedziliśmy Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Elblągu powstałe w 1954 z siedzibą na terenie Podzamcza dawnego Zamku Krzyżackiego. Wszystkim bardzo podobała się wirtualna podróż po dawnym Elblągu, wystarczyło włożyć specjalne gogle i już siedzieliśmy w zabytkowym samochodzie przemierzając uliczki dawnego Elbląga i obserwując życie jego mieszkańców. Następnie wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy do naszego wyjątkowego ośrodka "Eden" w katach Rybackich. Zjedliśmy tam przepyszną kolację, po czym ruszyliśmy na podbój plaży. Ten dzień był cudowny i już nie możemy doczekać się kolejnych dni.

Patrycja B., Julia H., Natalia L.

23.07.2023r.

Plażujemy, zajadamy lody i gofry, tworzymy regulamin kolonii i wizytówki...

Dzisiaj obudziliśmy się o 8.00, a już o 8.30 była zbiórka na śniadanie. Po śniadaniu odbyła się komisja czystości , po niej poszliśmy do kościoła. Następnie udaliśmy się do pobliskiej kawiarni na lody i gofry. Popołudnie spędziliśmy na plaży gdzie były zabawy w kole oraz skakanie przez linę. Nasz pobyt na plaży zakończyliśmy konkursem na najlepszą piaskową rzeźbę. Następnie udaliśmy się do ośrodka, aby odpocząć. Po odpoczynku weszliśmy do sali gdzie bawiliśmy się , spisaliśmy regulamin i wykonaliśmy wizytówki naszych pokoi. Po ciężkim dniu nadszedł czas na sen.

Maurycy, Marcel, Maksym.

24.07.2023r.

Dzisiaj czeka na nas Frombork, miasto nierozerwalnie związane z Mikołajem Kopernikiem który mieszkał tutaj od 1510 r. aż do swojej śmierci w 1543 r.

Dzisiaj zwiedzaliśmy wiele pięknych miejsc. Pojechaliśmy na wycieczkę do Fromborka - miasta Mikołaja Kopernika. Na początek odwiedziliśmy planetarium gdzie oglądaliśmy seans "Czy jest tam kto?". Następnie zwiedziliśmy gotycką katedrę i słuchaliśmy pięknej gry na organach. W wieży dzwonnej oglądaliśmy wahadło Foucaulta i przeprowadziliśmy doświadczenie pokazujące ruch obrotowy ziemi, a z jej szczytu podziwialiśmy panoramę Fromborka. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Tolkmicku i Kadynach, aby zobaczyć letni Pałacyk Cesarza Niemiec Wilhelma II oraz ciekawy pomnik przyrody Dąb Szypułkowy, który ma 750 lat i 10 metrów w obwodzie. Po powrocie do ośrodka zjedliśmy obiadokolację, po której wybraliśmy się na plażę. Na plaży graliśmy w fajne gry jednak nadchodząca ulewa sprawiła, że musieliśmy szybko wracać do hotelu. Był to dzień pełen emocji i niezapomnianych wrażeń, po którym wyczerpani położyliśmy się spać.

Ania, Karolina, Paulina, Amelka

25.07.2023r. Rejs na foczą wyspę

Zuzia K., Natalka T.

26.07.2023r. A może pójdziemy nad morze....

Po śniadaniu poszliśmy na spacer po mieście i straganach. Odwiedziliśmy też Muzeum Zalewu Wiślanego, gdzie było dużo informacji. Potem poszliśmy na plażę, ale nie kąpaliśmy się, bo nieb mieliśmy strojów. Następnie wróciliśmy na obiad. Gdy zjedliśmy mieliśmy chwilę przerwy, a potem poszliśmy na dwór grać w siatkówkę, mafię i inne gry. Jak już się wybawiliśmy poszliśmy na kolację, a potem spać.

Stasiek i Franek

27.07.2023r. Jedziemy na spotkanie z Neptunem i wiele innych przygód - dzisiaj Gdańsk

Dzisiaj śniadanie było o godz. 8.00. Tuż po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę autokarem do Gdańska. Po Gdańsku oprowadzał nas Pan przewodnik, który opowiadał o jego historii. W Gdańsku zobaczyliśmy między innymi piękne, zabytkowe Stare Miasto, Bazylikę Mariacką oraz Narodowe Muzeum Morskie. W muzeum zwiedzaliśmy interaktywną wystawę: "Ludzie-Statki-Porty", podczas jej oglądania wszyscy dobrze się bawili, ponieważ część eksponatów można było dotknąć i zobaczyć jak działają. Wracając wstąpiliśmy na Jarmark Dominikański i "targ staroci". W drodze powrotnej odwiedziliśmy jeszcze Katedrę Oliwską. Do ośrodka wróciliśmy o godz. 18.00 na kolację. Wieczorem poszliśmy na plażę zobaczyć zachód słońca.

...

28,07.2023r. Rowerem..., a może kolejką wąskotorową..?

Zaczęliśmy dzień od codziennej rutyny, jaką jest zbiórka i pyszne śniadanko. Następnie podzieliliśmy się na dwie grupy. Pierwsza grupa pojechała na super wycieczkę rowerową po Mierzei Wiślanej, a druga z nich świetnie się bawiła podczas grania w różne gry na świeżym powietrzu. Gdy pierwsza grupa wróciła, zamieniliśmy się rolami. Ogarnęliśmy się na obiad, zaraz po posiłku pojechaliśmy na Prawy Brzeg Wisły, aby móc przejechać się starodawną kolejką wąskotorową do pięknej miejscowości, jaką jest Sztutowo. Widoki z kolejki były przepiękne. Po przejażdżce poszliśmy do pobliskiego sklepu osiedlowego. Każdy z nas zrobił małe, ale potrzebne zakupy. Po powrocie zjedliśmy pyszną kolację. Na koniec dnia wybraliśmy się na plażę, jak co wieczór bawiliśmy się świetnie. Wróciliśmy do ośrodka, umyliśmy się i napisaliśmy bloga :-) Ten dzień był super!!

Aleksander, Kubuś, Damian

29.07.2023r. Wschód słońca na plaży... wyczekane kąpiele w morzu oraz Baloniada :-) ale także Mam Talent i dyskoteka

30.07.2023r. Krynica Morska, pakowanie, ognisko pożegnalne

Przed południem pojechaliśmy do Krynicy Morskiej gdzie podziwialiśmy widoki z wysokości latarni morskiej, spacerowaliśmy po porcie i robiliśmy zakupy. Drugą część dnia spędziliśmy na pakowaniu, zaś wieczór to wspólna super zabawa przy ognisku. Będziemy tęsknić :-)

...

31.07.2023r. Wracamy do Mamy i Taty :-)

Bagaże spakowane, śniadanie zjedzone, nasza przygoda dobiega końca. Wyruszamy w drogę powrotną do naszych Rodziców.

Dziękując za cudowny czas kolonii, życzymy wielu pięknych wspomnień i  ciągle radosnych wakacji.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się wiecej Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Akceptuję