Blog kolonijny 2021r.

28.07.2021r. środa

Już wracamy do Taty i Mamy :-)

27.07.2021r. wtorek

Wycieczka autokarowa do Żywca, pakowanie, ognisko pożegnalne

26.07.2021r. poniedziałek

Wyprawa w góry - zdobywamy Halę Boraczą i Halę Prusów, wieczór karaoke

25.07.2021r. niedziela

Wycieczka autokarowa do Leśnego Parku Niespodzianek w Ustroniu, rejs statkiem, wieczór karaoke

W niedzielę zwiedziliśmy Leśny Park Niespodzianek w Ustroniu. wstaliśmy wcześnie rano, aby nakarmić zwierzęta. Na śniadanie przyszły małe i duże kozy, alpaki. sarenki, jelenie i daniele. Spacerowaliśmy Alejką Bajkową i Ścieżką Drapieżników. Potem obejrzeliśmy pokaz lotów ptaków drapieżnych. Małe opady deszczu nie przeszkadzały nam w oglądaniu pokazu lotów sów. Po obiedzie poszliśmy na rejs statkiem po Jeziorze Żywieckim. Nie zapomnieliśmy o wieczornej Mszy Św. To był kolejny udany dzień z mnóstwem atrakcji.

Zosia Sz., Patrycja G. Natalia K.

24.07.2021r. sobota

Wycieczka autokarowa do Parku Etnograficznego w Ślemieniu, pływanie kajakiem, BIC SUP

23.07.2021r. piątek

Rejs motorówką, zabawy na basenie, ABC survivalu

Dziś od ranka zostaliśmy obudzeni piosenkami. Każdy z wychowawców obudził swoją grupę. Na początku wyruszyliśmy na śniadanie, potem ubraliśmy się w kostiumy i poszliśmy na rejs motorówką. Gdy wszyscy już wrócili poszliśmy się spakować i wyruszyliśmy na basen. Na basenie wszyscy się bawili, grali i nurkowali. Młodsze dzieci były w brodziku, a duże na głębokim basenie. Koło brodzika była zjeżdżalnia wodna, były przebieralnie i toalety. Obok basenów był sklep, w nim kupowało się bilet i lody i hot dog. Po powrocie poszliśmy na obiad. O 16:30 była zabawa ABC Survivalu.. Ten kto nie był zapisany to miał inne zabawy. Wszystkim się podobał basen i rejs.

Basia G.

ABC Survivalu - dzisiaj po obiedzie poszliśmy do lasu nauczyć się jak budować szałasy z patyków i gałęzi. Następnie poszliśmy na polanę nauczyć się z jakich materiałów można rozpalić ognisko. Oglądaliśmy też podstawowy ekwipunek żołnierza. Udało nam się rozpalić ogień! Byliśmy podzieleni na 3 grupy i było bardzo fajnie.

Zuzia K.

22.07.2021r. czwartek

Wycieczka autokarowa do Pszczyny - Zamkowa przygoda na dworze Hochbergów

Dzisiaj byliśmy w Pokazowej Zagrodzie Żubrów w Pszczynie. Tam widzieliśmy żubry, króliki, lisa, pawie, owce i dzikie gęsi. Potem byliśmy w Zamku w  Pszczynie. Tam dostaliśmy książeczki, musieliśmy rozwiązać zagadki. 80% wyposażenia jest oryginalne. Po powrocie graliśmy w kreatywne stacje. Żeby przejść do kolejnej stacji trzeba było wykonać zadania.

Ignacy M i Tadzio F.

21.07.2021r. środa

Zdobywamy Górę Żar, szalejemy na torze saneczkowym, uczymy się windsurfingu, pływamy pontonem

Dzisiaj z rana pojechaliśmy na Górę Żar. Wjeżdżaliśmy na górę wagonikiem i widzieliśmy piękne widoki. Następnie poszliśmy usiąść na trawie i podziwiać piękne widoki. Jak już wszyscy się napili i coś zjedli zaprowadzono nas na tor saneczkowy. Jeździliśmy, jeździliśmy, jeździliśmy :-).

Wróciliśmy do ośrodka na obiad, a po posiłku odbyły się zajęcia z windsurfingu  i pływanie pontonem. Reszta osób spędzała czas na torze przeszkód przygotowanym przez Panią Agatę i naszą trójkę . Następnie była gra terenowa z numerkami i było fajnie, spędziliśmy aktywnie wieczór.

Marta, Julia i Weronika

20.07.2021r. wtorek

Pętla Beskidzka - wycieczka autokarowa

Dzisiejszy dzień zaczął się o godzinie 8:00. Po śniadaniu pojechaliśmy do dwóch gawędziarzy górali, którzy między innymi grali na instrumentach takich jak dudy czy fujarki. Opowiadali o tym, jak kiedyś żyło się w góralskich chatach. Po spotkaniu z jednym z górali jedliśmy oscypki. Na granicy Polski, Czech i Słowacji zajadaliśmy się serkiem polskim Miau-mu. Po tym pojechaliśmy oglądać nagrody, które zdobył Adam Małysz. Po wyjściu z muzeum poszliśmy oglądać skocznie i jeść kołacze na rynku w Wiśle.

Po powrocie do ośrodka czekała na nas obiadokolacja. W czasie tego posiłku w jednej z herbat w niezwykły sposób znalazł się pomidor :-). Po kolacji były gry i zabawy sportowe. Po całym aktywnym dniu poszliśmy się umyć i spać.

Patrycja B., Małgosia P.

19.07.2021r. poniedziałek

Tor Przeszkód Komandosa, ścianka wspinaczkowa, układanie wieży ze skrzynek, strzelanie z łuku, siatkówka balonowa

18.07.2021r. niedziela

Rozpoczynamy naszą przygodę

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się wiecej Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Akceptuję