Blog kolonijny 2020r.

26.07.2020 r. Żegnamy się z Mazurami.

25.07.2020 r. To już ostatni dzień na kolonii - spływ w asyście ratowników, bańkowe szaleństwo, ognisko pożegnalne.

Ostatni dzień na kolonii był pełen niesamowitych przeżyć. Pierwsze z nich to oczekiwany spływ kajakowo - łódkowo - rowerkowy :-) w asyście policji wodnej. Piękna pogoda, świetna zabawa zakończona emocjonującym wyścigiem oraz zabawą wśród baniek mydlanych. Po obiedzie pojechaliśmy pożegnać Ostródę i zajęliśmy się pakowaniem oraz przygotowaniami do ogniska. Wieczorem przy ognisku było wiele śmiechu, radości, wspomnień, niespodzianek i oczywiście wspólnego śpiewania.

24.07.2020 r. Muzeum Budownictwa Ludowego - Park Etnograficzny w Olsztynku, warsztaty malowania kafelków. Kąpiele w jeziorze, pływanie na łódkach. Turniej Kółko i Krzyżyk.

Wyjątkowy dzień. Jak zawsze po wieczorze karaoke z dyskoteką :-) trzeba było wstać wcześnie rano - o 10.00 byliśmy już umówieni w Parku Etnograficznym w Olsztynku. W planie mieliśmy zwiedzanie i oczywiście warsztaty - tym razem kaflarstwo. Dodatkowej radości dostarczyła nam obecność Telewizji Olsztyn i to, że mogliśmy podzielić się naszymi odczuciami ( film znajdziecie na dole strony). Po powrocie z emocjonującej wycieczki z radością wskoczyliśmy do jeziora, jedni kąpali się inni pływali na łódkach, kajakach i rowerkach. Wieczorem wzięliśmy udział w Turnieju Kółko i Krzyżyk - rywalizacja była niesamowita, emocje ogromne - zwycięzcą turnieju został Wiktor :-) - gratulujemy !

23..07.22.2020 r.

Atrakcje w Jumpworld Park Trampolin Ostróda. Drużynowa gra terenowa. Wieczór karaoke z dyskoteką.

Na ten dzień długo czekaliśmy. Park Trampolin został otwarty tylko dla nas. Wszyscy miłośnicy skakania byli zachwyceni. Po południu, czując jeszcze radosne drżenie mięśni od dużej ilości skoków, wzięliśmy udział w drużynowej grze terenowej. Każda drużyna musiała odnaleźć numery ukryte na terenie ośrodka oraz odpowiedzieć na wiele nietypowych pytań. Przy okazji: może ktoś z Was wie dlaczego Napoleon nosił zielone szelki? :-) :-) :-) (żeby mu spodnie nie spadły) :-) :-) :-) . Wieczorem rozśpiewaliśmy się na całego. Śpiewając i tańcząc zakończyliśmy pełen wrażeń dzień i udaliśmy się do pokoi na odpoczynek.

22.07.2020 r.

Wycieczka autokarowa do Olsztyna, gra terenowa.

Dynamiczny poranek, śniadanie i już o 9.25 wyruszyliśmy w drogę. W Ostródzie czekał na nas przewodnik, z którym udaliśmy się autokarem do Olsztyna. Poznaliśmy historię miasta, zwiedziliśmy olsztyńską starówkę z Bazyliką Archikatedralną Św. Jakuba. Odwiedziliśmy też Muzeum Nowoczesności. Wieczorem zbieraliśmy kamienie i malowaliśmy własne zestawy do gry w kółko i krzyżyk

21.07.2020 r.

Kąpiele w jeziorze, pływanie na łódkach, kajakach rowerkach wodnych, gra terenowa.

Przejażdżka rowerowa po okolicy. Wieczór karaoke :-)

To był dzień pełen wrażeń, radości, śmiechu, w którym każdy znalazł coś dla siebie. Zakończył się punktualnie o 22.00 :-) szaloną zabawą przy piosenkach karaoke.

20.07.2020 r.

Ostróda, Kanał Elbląski - rejs statkiem po trawie.

Słoneczny, cieplutki poranek. Po śniadaniu wyjechaliśmy na wycieczkę do Ostródy. Bardzo miły Pan przewodnik oprowadził nas po najciekawszych zakątkach miasta. Zakupiliśmy pamiątki i pojechaliśmy do Buczyńca, aby skorzystać z jedynej takiej atrakcji na świecie, jaką jest REJS STATKIEM PO TRAWIE. Trasa rejsu przebiega przez odcinek Kanału Elbląskiego, na którym znajdują się m.in.: system 5 pochylni, uważany za jeden z najznakomitszych rozwiązań hydrotechnicznych na świecie oraz rezerwat ornitologiczny na jeziorze Druzno. Po powrocie  z wycieczki spadł rzęsisty deszcz, w konsekwencji zabawy przeniosły się do sali i namiotu. Nie zmąciło to naszej radości z zabawy i jeszcze przed końcem dnia chłopcy zdołali rozegrać mecz na boisku :-).

19.07.2020 r.

Rejs DEZETĄ :-) , jezioro, łódki, kajaki, lody...

Piękny poranek nad jeziorem, śniadanie, komisja czystości i już jesteśmy gotowi do nowej przygody. Dzisiaj rejs "DEZETĄ" po jeziorze Drwęckim. Płynęliśmy podzieleni na dwie grupy. Było gorące słońce, spokojna toń wody, wiatr we włosach i przepiękne widoki. Cieszyliśmy się tym wszystkim śpiewając piosenki. Po rejsie każdy mógł sam zdecydować co będzie robić - kąpiel, plażowanie, pływanie na łódce, kajakiem, rowerkiem. Tak upłynął nam czas do obiadu. Po obiedzie i krótkim odpoczynku pojechaliśmy do Ostródy na Mszę Św. i na lody :-). Wieczór także spędziliśmy na  powietrzu gdzie korzystając z atrakcji placu zabaw i boisk sportowych odpoczywaliśmy przy swoich ulubionych grach.

18.07.2020 r.

Słońce, woda, łódki, balony, leśne wizytówki...

Przywitał nas piękny poranek. Wstaliśmy, ubraliśmy się i poszliśmy na śniadanie. Po posiłku poszliśmy pierwszy raz na plażę, tam ratownik przedstawiła nam zasady kąpania się w jeziorze Drwęckim. Do obiadu plażowaliśmy, pływaliśmy i graliśmy w gry. W tym samym czasie Pan Kuba kolejno zabierał nas na łódki i uczył na nich pływać. Po obiedzie Pani Marysia powiedziała, że ma dla nas niespodziankę - była to balonowa siatkówka. wspólnie przygotowywaliśmy balony na wodną bitwę. Następnie gdy wszystkie balony z wodą były już na boisku rozpoczęła się zabawa. Rzucaliśmy balonami w dwóch drużynach, walka była mokra i błotnista, zakończyła się remisem :-). Później kąpaliśmy się w jeziorze. Po kolacji poszliśmy do lasu po rzeczy do wizytówek - patyki, liście, szyszki, itp. Po powrocie z lasu wykonaliśmy kreatywne wizytówki, na które każdy miał własny pomysł. Po skończeniu prac każdy stawał "na ściance" i Pani Marysia robiła zdjęcia. Pod koniec dnia umyliśmy się i poszliśmy spać.

Autorki: Małgosia, Patrycja i Karolina

17.07.2020 r.

Bajkowo :-)

Dziś rano wszyscy musieli wstać wcześnie. Wyjechaliśmy około 8.00 bardzo ładnym autokarem klasy VIP! Podróż minęła bardzo komfortowo. Pierwszy cel - Grunwald. Było ciekawie, najciekawsze były oczywiście zbroje :-). Potem dotarliśmy do głównego celu - Ośrodek Wczasowy Bajka nad jeziorem Drwęckim. Dostaliśmy bardzo ładne pokoje. Następnie napisaliśmy wszyscy wspólnie regulamin naszej kolonii i poszliśmy na plac zabaw. Około 21.00 wszyscy poszliśmy do swoich pokoi. TO BYŁ NIESAMOWITY DZIEŃ !"

Autorzy: Jaś i Maurycy

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się wiecej Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Akceptuję